Меню

55 років за кермом: кращі авто Джеймса Бонда

Октябрь 28, 2017 - Новости
55 років за кермом: кращі авто Джеймса Бонда

На честь 55-ї річниці «бондіани» ми вирішили згадати про нелегку долю одного з найбільш нещасних шпигунів в історії — Джеймса Бонда. Чому так? Ну, як мінімум, кар’єра агента 007 залишає бажати кращого: за довгі роки і безліч подвигів він жодного разу не отримав підвищення в секретній службі Ми6. З першого дня появи на екрані і до теперішнього моменту Джеймс Бонд ходить у званні командора. Далі — гірше: не так давно офіційні представники британської розвідки заявили, що якщо б «реальний Бонд» просився до них на службу — його б не взяли ні за яких обставин. Да-а-а, подрібнювала нині агентура, поступилася «ейчарам»…
Втім, застій у кар’єрному просуванні можна пережити набагато легше, якщо твоя робота пов’язана з найкрасивішими жінками у світі, найдорожчим гардеробом, елітним, а головне регулярним алкоголем і, звичайно, самими рідкими і незвичайними автомобілями. Саме останньому ми і будемо сьогодні організовано заздрити.
«Номерному» шпигунові вдалося об’їздити безліч рідкісних, часом неймовірних машин. Зрівнятися з Бондом у цій справі може хіба що «сам» Кларксон, і то — якщо об’єднає перемоги зі своїми друзями. Так що ми представляємо вашій увазі добірку, як нам здається, найбільш цікавих машин, які колись перебували на службі Її Величності під керуванням самого знаменитого шпигуна всіх часів. Культовий Aston Martin DB5 Варто почути фазу «автомобілі Бонда», і майже напевно уява починає малювати приплюснутий капот Aston Martin. А з чого б? Адже, наприклад, самий «довгограючий» Бонд, втілений стараннями сера Роджера Мура, ні разу не їздив на Астоне в рамках кіно-епопеї! І, тим не менш, усталену моду на ці британські машини поставив саме перший агент 007. Правда, в личині нестерпно харизматичного Шона Конері.
Aston Martin DB5 по цей день вважається найбільш культовим і канонічним автомобілем Бонда. Авто навіть удостоївся премії «Найбільш знаменита машина в світі» і є єдиною моделлю, яка з’являлася в бондіані навіть після зміни виконавця ролі самого шпигуна. Дебютне поява DB5 відбулося в «Голдфингере». Далі її можна було побачити в «Кульової блискавки» — це роботи сера Конері. Пізніше автомобіль перейшов до Пірсу Броснану в стрічках «Золоте око» і «Завтра не помре ніколи». І навіть в сучасну сагу, де вахту прийняв Деніел Крейг, продюсерам вдалося всандалить старенький DB5. Звичайно, купе 50-річної давнини було вже надто «старим», щоб зробити з нього зірку екрану, але сценаристи викрутилися: Aston Martin DB5 Джеймс Бонд виграє в карти. Перший Sunbeam Alpine Але! Далеко не всі фанати «бондіани» знають, що першим автомобілем агента 007 був не вищезгаданий Aston Martin DB5. До того ж, деякі сучасні автолюбителі хоча б краєм вуха чули про марку Sunbeam. Тим не менш, два цих дивовижних факту мали місце в першому фільмі про Бонда: «Доктор Ноу».
Стрічка 1962 року була досить нішевою і автомобільні бренди, ще не раскусившие потенціалу фільму, не поспішали записуватися в черзі для продакт-плейсменту в кадрі знімальної групи «агента 007». Так що продюсерам спочатку доводилося викручуватися: вони просто орендували Sunbeam Alpine у жителя Ямайки, де проходили зйомки. При цьому, особливого простору для імпровізації у них не було на той момент Alpine був першим і єдиним доступним автомобілем, худо-бідно відповідним аристократичному статусу героя. Технологічний Lotus Esprit У сера Роджера Мура, який більше інших носив образ Джеймса Бонда, відносини з автомобілями спочатку складалися не дуже. В його перших двох стрічках особливої уваги транспорту шпигуна не приділяли, але все змінилося з виходом «Шпигун, який мене любив». Змінилося кардинально.
У третій роботі сера Мура агенту видали Lotus Esprit, який був визнаний одним з найстильніших автомобілів свого часу. Машина, до речі, стояла на конвеєрі з 1976 до 2004 року. Однак, погоду в фільмі зробила не зовнішність спорткара, а рівень технологій, в той час, мабуть, недоступний постачальникам Ми6. Так, у фільмі Lotus Esprit навчили плавати під водою. Зараз показати підводний машину на екрані особливих труднощів не складе (спасибі швейцарському концепту автомобіля-амфибим Rinspeed sQuba і більш доступною з недавніх пір комп’ютерної графіки). Однак тоді на дворі був 1977 рік і кіношникам довелося будувати справжню субмарину, виконану в кузові Esprit. Вона відносилася до так званим «мокрим» підводних човнах, а значить не була повністю герметичною і управляти нею можна було лише в повноцінному водолазному спорядженні, і вже точно не в костюмі Brioni. У 2013 році ця сама машина, яка вже отримала прізвисько «Мокра Неллі», була продана на аукціоні майже за 1 мільйон доларів. Її володарем став глава компанії Tesla Ілон Маск, який, за чутками, навіть вирішив перевірити свою нову іграшку… Скажімо так, сухим з води він не вибрався. Обурливий BMW 7-Series Який найкращий спосіб приховати британського розвідника? Правильно, посадити його за кермо німецького автомобіля. Приблизно так вважають творці стрічки, коли «Вальтер» Бонда перекочував в кобуру до Пірсу Броснану. Здається все логічно: шпигун не повинен бути помітним, а «сімка» БМВ цілком відповідає поставленої мети. Втім, за логікою і правдоподібністю творці фільму не ганялися ніколи: у підсумку вся реалістичність компенсувалася бойової начинкою машини. В епоху Броснана в руках Бонда побувало цілих три баварські моделі: BMW Z3, BMW Z8 і BMW 750iL. Перші дві миготіли, швидше, в епізодичних ролях, а ось «сімка» взяла участь у цьому шоу. Під час погоні у фільмі «Завтра не помре ніколи» автомобіль пускав дим, стріляв ракетами, накачував пробиті колеса прямо на ходу, керував прихованої пилкою, і найцікавіше, що виконував команди, що посилаються по мобільному телефону. Це двадцять років тому! І хоча ця сцена погоні стала культовою для всієї саги, вона була «безбожно» просякнута продакт-плейсметом: всього за пару хвилин в кадрі крім самого BMW засвітився телефон Ericsson (тоді ще без Sony) і офіс автопрокату Avis, де гонитва і закінчилася. Проблемний 2000 Toyota GT Roadster Якщо наявність у Бонда німецького автомобіля змусило багатьох фанатів обурюватися, то з японськими машинами ніяких проблем не було. Точніше, їх не було у глядачів. А ось творцем стрічки довелося добряче попрацювати над правдоподібним «в’їздом» родстера 2000 Toyota GT в історію про Бонда. Дійсно, японський спорткар зустріли тепло, аж надто він харизматичний. Та і його стилістика була вкрай близька до британським родстерам 60-х років. А як за його кермом був Шон Коннері! Втім, ні — з цим якраз були проблеми… Справа в тому, що Toyota 2000 GT ніколи не випускали в кузові родстер і за задумом шпигун повинен був їздити на купе (як, власне, і всі покупці моделі). Але ріст сера Коннері не дозволяв йому вміститися в автомобіль. Загалом, для зйомок довелося зробити машину в кузові тарга. Але навіть так актор безглуздо стирчала з салону, що особливо впадало в очі з-за збереглася задньої стійки. З другої спроби на знімальний майданчик викотили повноцінний родстер — єдиний у своєму роді. Бойовий Aston Martin Vanquish В епоху «Бонда-Броснана» прокачування машин знову опинилася обов’язковим атрибутом кожного нового фільму. І всякий раз доводилося дивувати глядача ще більше. Через 15 років обов’язок служити Її величності повернулася до Aston Martin і в стрічці «Помри, але не зараз» шпигун осідлав «розумний» суперкар Vanquish, здатний розмовляти і, природно, напханий різноманітною зброєю. Родзинкою стала система камуфляжу, яка могла робити машину повністю невидимою. З автомобілем, якому міг би позаздрити хоч сам Фантомас, сценаристи вирішили ввести гідного супротивника, щоб чергова сцена погоні не була схожа на побиття немовляти. Антагоністу Бонда видали Jaguar XKR, озброєння якого також з натяжкою вписалося б у другу поправку до Конституції США, яка гарантує право на володіння та зберігання вогнепальною (але не тактичним ж!) зброєю. Загалом, в «Помри…» на замерзлому озері розігралася чергове масштабне «рубилово», яке на довгі роки увійшло в засіки кіноіндустрії, як еталон видовищних автомобільних погонь. Чесний Aston Martin DBS Награвшись з фантастичними гаджетами, творці епопеї вирішили переглянути жанр в цілому і з виходом нового Бонда в шкурі Деніела Крейга зробили з вічно усміхненого шпигуна в ідеально випрасуваній сорочці, справжнього живого хлопця, з яким знайомі і злети і падіння. Свіжа ідеологія торкнулася і автомобілів. Новий Aston Martin DBS для фільму був стоковим, наскільки це взагалі можливо для машин Aston Martin. Ніякого озброєння тут не знайшли б навіть параноїдальні радянські митники, а з гаджетів був тільки запасний пістолет і… дефібрилятор, прихований в салоні. Радикальні зміни не залишилися непоміченими, хоча спростити роль Бонда до рівня «дяді Стьопи», хвала проявителю і закрепителям, не намагалися: зробити чесно — не значить зробити нудно. Так чи інакше, позбавлений різних вигаданих пристосувань DBS зміг встановити власний рекорд і увійти в історію. У фільмі «Казино Рояль» він відзначився найбільшою кількістю переворотів: у сцені погоні суперкар «зробив дах» повних 7 разів. Попередній рекорд у цій номінації належав шоу Top Gear, де машину зуміли «поставити на вуха» 6 разів. Ексклюзивний Aston Martin DB10 Моделі Aston Martin DB10 насправді не було в лінійці автовиробника, але Джеймсу Бонду пощастило. Спеціально для нього був створений цей суперкар, який з’явився в 24 фільмі про шпигуна — «007 Спектр». Автомобіль, презентація якого була приурочена до 50-річчя «бойової дружби» Бонда і Aston Martin, випустили обмеженим тиражем в 10 екземплярів. Кожен з них був призначений для зйомок і засвітився на екрані, але… зйомки пережили тільки три машини. Одна з них знаходиться в музеї Aston Martin, другу залишила при собі фірма Eon Productions, що займається виробництвом картини, а третя пішла з молотка за 3,5 мільйона доларів.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

%d такие блоггеры, как: