Меню

Тест-драйв BMW 640i xDrive GT

Октябрь 28, 2017 - Автомобили, Новости
Тест-драйв BMW 640i xDrive GT

Часи, коли для визначення крутизни машини було досить літражу двигуна і кількості циліндрів, безповоротно пішли.

Як розповів глава проекту 6 GT Клаус-Отто Грібель, все зміниться через пару років.

Але і в цю пару років нам буде, чим зайнятися: баварці вирішили навести порядок у своїх індексах і підпорядкувати єдиній доктрині.

Під непарними номерами відтепер продаватимуть лише традиційні моделі: седани, універсали і, в разі «копійки», хетчбеки. А весь можливий «неформат» — купе, кабріолети, купеоподібні седани, кабриолетообразные хетчбеки, седанообразные універсали та інші єнотовидні собаки — оселяться в «парних» серіях. Ось чому «шістка» GT тепер саме «шістка».

І такий статус їй личить більше, ніж попередній! Адже цей гігантський хетчбек дійсно щось середнє між «п’ятіркою» і «сімкою». Колісна база, наприклад, на 105 мм довший, ніж у 5 серії, і в точності збігається з короткою «сімкою» — 3070 міліметрів.

Лінійка двигунів, інтер’єр і обладнання — один в один «пятерочные». Підвіска з пневмобаллонами ззаду — теж від «п’ятірки», правда від тієї, що в кузові універсал.

Добре хоч дизайн не усереднений, а свій власний — і незрівнянно більш гармонійний, ніж у горбатою і толстозадой 5 GT. Начебто ті ж ідеї, але пропорції інші: наприклад, найвища точка даху тепер знаходиться не над головою водія, а на рівні середньої стійки, тому поставу машини вже не хочеться виправляти могилою.

Лінію багажника дизайнери витончено опустили вниз, підтримали невеликим висувним спойлером — і вийшов силует, зліплений майже за всіма канонами жанру «гран туризмо». Ніякої магії, тільки цифри: порівняно з 5 GT тут на 87 міліметрів більше довжини, на 21 мм менше висоти, а торець п’ятої двері знаходиться на 64 мм нижче. І краса! І безрамочные двері.

Втім, на людину, яка скаже, що купив 6 GT виключно за дизайн, оточуючі все одно будуть дивитися косо — тому що машина вийшла гармонійна, але все ж не найпрекрасніша в галактиці. З такими скептиками розмова коротка: їх просто треба запросити на другий ряд. Тому що місця там — прірва!

Навіть трохи більше, ніж у короткобазной «сімці», бо подушка дивана встановлена вище. Але треба розуміти, що мова йде саме про запас місця, а не про розкоші: планшет, масаж, наворочену фонову підсвічування і інші плюшки шукайте в 7 серії, а тут все — плоть від плоті «пятерочное». Тільки дуже просторе.

І не подумайте, ніби «шістка» мітить в ідеальні сімейні автомобілі. Так, при необхідності до кріплень Isofix на другому ряду можна пристебнути три дитячих крісла разом, але 6 GT все ж далека до апогею практичності.

Крім збільшених кишень в задніх дверях, в які поміщаються літрові пляшки, і згадати-то нічого. Ні столиків, ні розеток, ні додаткових речових відсіків тут немає: родина навряд чи буде задоволена. А ось для компанії друзів, які вирішили махнути у велику поїздку по Європі, подібна машина — саме те.

Адже і величезний багажник теж не зовсім про утилітарність. Так, він на сотню літрів більше, ніж у універсала п’ятої серії (610-1800 літрів), але возити тут треба зовсім не шафи, всередині яких холодильники, всередині яких полиці, на яких розсада.

«Трюм» 6 GT — це глибокий плоский пенал, відмінно підходить для дорожніх валіз, лиж і сумок для гольфу. І складається серединка другого ряду якраз в тему.

Загалом, ідеологія «шістки» — це подорожі «на стилі», вчинені групою рівноправних осіб за попередньою змовою. Саме рівноправних: задні пасажири тут не відчувають себе господарями передніх (чай, не «сімка»), але і вперед вони можуть запроситься хіба що для того, щоб посидіти за кермом.

Але варто проситися?

За всіма первинними ознаками — так. Адже те, що зсередини виглядає і відчувається як «п’ятірка», має і їхати так само, вірно? Сидиш, правда, вище — крісла піднято на шість сантиметрів порівняно з седаном, але дисонансу в відчуттях не виникає.

Чого не скажеш про відчуття від 6 GT на ходу. Покладемо, до динаміки єдиною доступною на тесті версії 640i xDrive (трилітрова 340-сильна «шістка» з нової модульної лінійки, восьмиступінчастий «автомат», повний привод) претензій бути не може.

Це настільки ж плавна, як і впевнена в собі машина, майстерно крадущая відчуття швидкості: 5,3 секунди до сотні відмінно видно на спідометрі, але повірити в них важко. І це найбільш правильні настройки для будь-якого «гран туризмо».

Сюди б ще семерочную плавність ходу — і вийшла б справжня мрія мандрівника. Але саме в цьому питанні не все гладко: над хорошою дорогою «шістка» левітірует саме так, як від неї чекаєш, а ось на гострих нерівностях ні-ні, та й пропустить прикрий тичок. Ще й стукнути не забуде. Неголосно, але так, щоб ви почули, і засмутились.

А як же «пневма» по колу? А ось як. Пам’ятайте про задню підвіску від «п’ятірки»-універсала? Вона, звичайно, теж пневматична і п’ятиважельна, але зовсім інша. В ім’я багажника вона набагато компактніша, ніж у 7 серії, і повітря їй потрібен не для комфорту, а для підтримки кліренсу.

До того ж, наші хетчбеки були взуті в опціональні 19-дюймові M-колеса з гумою run-flat, а жорсткі шини ще ніхто не звинувачував в особливому милосердя до пасажирських дупам.

З іншого боку, навіть така «шістка» їде нехай і жорсткіше «сімки», але все ще м’якше «п’ятірки», а в абсолютних величинах це дуже і дуже хороший компроміс. Керованість? Теж десь посередині.

6 GT досить бадьоро реагує на кермо і всіма силами намагається проїжджати віражі з пятерочным азартом, але довге і високе «тіло» так просто не сховаєш. Хетчбек більше крениться, раніше починає сповзати на зовнішню траєкторію. Та й взагалі, ти просто спиною відчуваєш цей довгий «хвіст». І умеряешь запал.

Але засмучуватися не з чого. Якби інженери зуміли досягти заявленої ними ж мети — поєднати комфорт сьомої серії з керованістю п’ятої — не поширити цей успіх на інші моделі було б злочином.

Читайте також: Дизельний тест змужнілого MINI Countryman

А вийшло саме те, що повинно було вийти: «проміжна» машина, якою свого часу була і 5 серія GT.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

%d такие блоггеры, как: