У 2018 році Київ може вкласти в Подільський міст і метро на Виноградар до 3,6 млрд гривень


Кабмін передбачив у проекті держбюджету-2018 пункт про те, що, якщо керівництво Києва в 2018 році витратить з міського бюджету на будівництво лінії метрополітену на Виноградар і Подільсько-Воскресенського мосту не більше 3,6 млрд гривень, що на цю суму буде погашений борг столиці перед державою. У бюджетній комісії Київради підтверджують, що такий алгоритм узгоджений, але сподіваються обійтися меншою сумою в розрахунку на інвесторів.

Про можливе взаємозалік на суму до 3,6 млрд гривень KV стало відомо з проекту постанови Верховної Ради України від 19.10.2017 року «Про висновки і пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2018 рік».

Згідно з проектом постанови, за результатами розгляду в першому читанні проекту Закону України про Державний бюджет України на 2018 році, поданого Кабінетом Міністрів, Верховна Рада постановляє включити в проект Закону статтю №29, прямо стосується виділення коштів на будівництво метрополітену в Києві. «У разі здійснення в 2018 році перерахувань з бюджету Києва на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу через річку Дніпро в Києві (але не більше 1 млрд гривень) і на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі Києва (але не більше 2,6 млрд гривень), Міністерство фінансів спише в обсязі перерахованих коштів частина зобов’язань Київради щодо погашення заборгованості перед державою»,- сказано в документі.

Як повідомила KV член бюджетної комісії Київради Алла Шлапак (фракція «Єдність»), такий варіант був узгоджений комісією після тривалих переговорів між Київською міськдержадміністрацією (КМДА) і Мінфіном.

За її словами, у списанні потребує борг Києва перед державою, що виникли у зв’язку з тим, що борги по зовнішніх запозиченнях, здійснювані в 2005 і 2011 роках, в 2016 році були переведені в державний борг шляхом додаткового випуску та розміщення облігацій зовнішніх державних позик України. Після цього Мінфін і повідомив столичну владу про виникнення заборгованості перед державою.

Нагадаємо, в 2005 році Київ напряму позичив 117,4 млн доларів США, а в 2011 році — 233,7 млн доларів США.

Читайте: Держава погасить борги Києва на 351,1 мільйона доларів

При цьому, Алла Шлапак вважає, що виділити з міського бюджету на будівництво обох об’єктів у результаті можуть і меншу суму.

“Навряд чи в наступному році з міського бюджету буде виділено саме 3,6 млрд гривень на метро і Подільський міст. Адже, на даний момент місто розглядає варіанти залучення інвесторів для того, щоб добудувати ці об’єкти», — інформувала Шлапак.

Як раніше повідомляла KV, в серпні 2017-го КМДА затвердила витрати на будівництво метро на Виноградар. Згідно з кошторисом, на це знадобиться більше 11 млрд гривень. Строк будівництва, згідно з документом — 107,5 місяців. Тоді ж київський мер Віталій Кличко говорив, що метро на Троєщину з’явиться лише в тому випадку, якщо столична влада зможуть добудувати Подільсько-Воскресенський міст. Кличка стверджував, що на будівництво цього мосту Києву потрібно ще півмільярда євро.

Добавить комментарий

Related Posts

Популярний портал автоновинПопулярний портал автоновин

Популярний портал автоновин Більшість представників сильної статі цікавляться такою інформацією, як поява нових моделей автомобілів, новинами зі світу автоперегонів і т.д. Такий інтерес зовсім не означає, що людина має потребу

У Києві на відремонтованих дорогах з’являються нові ями.У Києві на відремонтованих дорогах з’являються нові ями.

Фахівці говорять про неякісних сумішах, а в «Київавтодорі» запевняють: дорогу зіпсували комунальники. Нещодавно відремонтовані дороги у Києві знову вимагають ремонту. На шляхах провалюється асфальт і з’являються нові ями. Мільярди, виділені

Диагностика топливной системы дизеляДиагностика топливной системы дизеля

Компанія «Аверс-Центр», практично ровесник незалежної України, існує на ринку більше 20 років, фактично з початку розвитку ринкових відносин в нашій країні. Вона однією з перших стала займатися ремонтом паливної апаратури