Меню

В Україні підбили підсумки автопродажів у вересні

Октябрь 3, 2017 - Автомобили, Новости
В Україні підбили підсумки автопродажів у вересні

Вересень нинішнього року став рекордним з позицій ринку нових автомобілів: обсяги їх продажів досягли 7,8 тис., що більш, ніж на третину перевищує аналогічний показник минулого року. Крім того, досягнуті показники виявилися найвищими протягом нинішнього року, — пише Автотема.

Лідерство з продажів на українському ринку як і раніше утримує японська марка Toyota, яка закінчила перший місяць осені з показником 1144 автомобіля, що на 36% більше, ніж машин цієї марки було продано у вересні 2016 року. Друге місце дісталося концерну Volkswagen, якому вдалося поліпшити показники минулого року в 2,6 рази, довівши обсяги реалізації до 757 одиниць. На третьому місці опинилася французька марка Renault, результати продажів якої склали 712 машин, збільшившись на 37%. Почесне четверте місце виявилося у чеського бренду Skoda, результати якого зросли на 83%. Нарешті, замикає п’ятірку лідерів південнокорейський бренд Кіа, в активі якого 460 проданих машин і 9% зростання порівняно з вереснем 2016 року.

Цілком очікувано, абсолютним лідером з продажу також став представник японського бренду Toyota, а саме кросовер RAV4, обсяг реалізації якого склав 327 одиниць. На сьогоднішній день, в базовій комплектації японський «пройдисвіт» обійдеться майбутнім покупцям в 615,3 тис. грн.

За словами глави департаменту маркетингу та економічного аналізу асоціації «Укравтопром» Георгія Овсянникова, вересень традиційно виявляється місяцем активізації ринку, особливо в умовах економічної стабільності на ринку.

В цілому, за перші дев’ять місяців нинішнього року обсяг реєстрації нових автомобілів в Україні склав понад 57 тис. автомобілів, що на 30% перевищує показник минулого року. Сукупний обсяг продажів машин за нинішній рік, за оцінками експертів, досягне 82 – 85 тис. одиниць, а найбільш затребуваними серед клієнтів стануть моделі вартістю від 16 до 25 тис. доларів США.

Найбільш затребуваними серед українських покупців залишаються кросовери, причому цей сегмент ринку демонструє стабільне зростання. У зв’язку з цим кожен з брендів прагне закріпитися в цій частині ринку.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

%d такие блоггеры, как: