ГОЛОВНІ «ПОМИЛКИ» І ПОМИЛКИ ВОДІЇВ


Серед автомобілістів існує чимало типових помилок, які сприймаються ними, як правильне твердження. Насправді, вони виявляються помилками. Розвінчаємо кілька міфів, використовуючи поради фахівців. Авто з МКПП економічніше Твердження, що автомобіль, укомплектований механічною коробкою, більш кращий, оскільки економічніше в порівнянні з транспортними засобами, які оснащуються іншими КП. Зовсім недавно така картина спостерігалася, але поява 8-9-ступінчастих коробок-автоматів», машин з силовими установками гібридного типу, «роботів» з 2-ма типами зчеплення дещо змінило стан справ. Електронне управління трансмісіями забезпечує економічність водіння. Недопалок безпеки Коли дивишся голлівудський або інший бойовик, то неодмінно побачиш, як від кинутого сигарети спалахує бензин і вибухають бензозаправки. От тільки насправді для його займання від «бичка» необхідна така висока концентрація пари бензину в повітрі, що ні один супергерой не те, що палити, а дихати не зможе. Кинута в калюжу бензину сигарета просто згасне. Тим не менш, палити і кидати сірники біля відкритих ємностей все ж не варто. До заливних отворів баків або до заправних пістолетів також не радимо підносити гарячі запальнички. Плутанина в приводах Цей міф просто не вбиваємо: багато автомобілістів доводить, що повнопривідний автомобіль на дорогах набагато безпечніше в порівнянні з задньо — небудь передньоприводними. Реальність же така: полнопривод тільки покращує прохідність авто і полегшує його розгін при слизьких покриттях. В іншому — всі вони абсолютно однакові в управлінні. При виникненні нештатних ситуацій полноприводы контролюються складніше. Правда, водія виручає електроніка, виконуючи за неї безпечні маневри. ABS зовсім не панацея Сьогодні досить складно знайти машину, яка має тільки антиблокувальну систему. Бюджетні моделі також обладнуються розумними стабілізуючими системами, які запобігають і блокування коліс при виконанні гальмування. Водіїв ж, стовідсотково впевнених у скорочення гальмівного шляху, завдяки наявності електроніки, надзвичайно багато. Це ще одна помилка. Автоматика не скорочує гальмівний шлях, а забезпечує збереження водійського контролю в будь-яких ситуаціях. За водієм не сідай В автолюбительских колах побутує помилкова думка щодо самої високої безпеки заднього пасажирського місця за водієм. Туди ж часто встановлюють дитяче крісло. Зазвичай пояснюють це тим, що водій при аварійних ситуаціях інтуїтивно буде вывертываться від небезпеки, а тому під удар буде підставлятися права частина авто. Насправді стрімкий розвиток аварійних ситуацій часто не дозволяє шоферові зорієнтуватися. Про інстинкти тут розмова не доречний. Слід знати: праве сидіння ззаду — ось де пасажир відчуває себе в найбільшій безпеці. Це забезпечується максимальною віддаленістю від передка автомобіля і розташування зліва від зустрічної смуги.

Добавить комментарий

Related Posts

ПОКУПКА ПОДЕРЖАННОЙ МАШИНЫ У ДРУЗЕЙ: МИФЫ И РЕАЛЬНОСТЬПОКУПКА ПОДЕРЖАННОЙ МАШИНЫ У ДРУЗЕЙ: МИФЫ И РЕАЛЬНОСТЬ

При купівлі вживаного автомобіля виникають безліч питань: скільки власників було, як користувалися транспортом, як доглядали і багато іншого, і розібратися в них буває не так просто, особливо водіям-новачкам. Однак купувати

ЯК БОРОТИСЯ З НЕАДЕКВАТАМИ НА ДОРОЗІЯК БОРОТИСЯ З НЕАДЕКВАТАМИ НА ДОРОЗІ

Як краще вести себе, коли ви стали учасником дорожніх розборок? Деколи хамство на дорошеві «виносить мозок» ще дужче, ніж українські дороги. Буває ну дуже хочеться вийти з машини і розповісти

Для чего покупают авто с большим бакомДля чего покупают авто с большим баком

Для чего покупают авто с большим баком        Есть много категорий пользователей, которых могут заинтересовать транспортные средства с большими баками. Это преимущественно путешественники или курьеры, работающие на дальних