Радник губернатора розповів, коли в Дніпрі побудують об’їзну дорогу


Об’їзну дорогу «Південний обхід Дніпра», що сполучає траси на Запоріжжя і Кривий Ріг почнуть будувати навесні 2018 року, розповів радник голови ДнепрОГА Юрій Голік на своїй сторінці в Фейсбук. «За роки міцних господарників у владі з усіх доріг в області була зроблена, за великим рахунком, одна. Перша черга так званої об’їзної навколо Дніпра, що з’єднала Криворізьку і Запорізькі траси.

До речі, не має як, наприклад, Париж, радіальної структури Дніпро, строго кажучи, об’їзної не може мати в принципі. Саме тому, те, що всі називають «об’їзної», в документації іменується як «Південний обхід Дніпра». Ось саме перша черга цього обходу і була зроблена в роки стабільності та тому що послідовний. Аж 17 км. Що досі підноситься як великий подвиг всіх часів і народів.

У 2017-му році, в ситуації Укравтодору «гроші були, гроші будуть, грошей немає» — коли йому обіцяного фінансування так і не виділили і Укравтодор змушений був затикати дірки, а не робити раніше заплановане, ми тільки в раніше вбитої геть Миколаївці, на одній з трас, які ми капітально ремонтуємо у цьому році, зробили 14 км дорожнього полотна в три шари загальною товщиною 35 див. В тій самій Миколаївці, по дорозі в якій я їхав у далекому 1999-му році і дивувався, як такі дороги взагалі існують. Ще приблизно 350 км ми зробили в цьому році доріг в межах населених пунктів області. Стільки ж, скільки і роком раніше.

При цьому, ми вважаємо, що зробили мало і з кожним роком робити більше і більше незалежно від того, хто відповідає за фінансування — ми як ОДА або Укравтодор, не має до 01.01.2018 р. жорстко закріплених джерел фінансування і страждає від цього, як і ми. Навіть в умовах, коли багато років дороги в області не робилися та інфраструктури для їх ремонту ще два роки тому в області просто не було — не було ні сучасних асфальтобетонних заводів, ні дорожньо-будівельної техніки, ні, найголовніше, людей — робітників та інженерів, здатних не то щоб робити дороги якісно, а для початку їх правильно проектувати. За два роки все це в області вже з’явилося в кількості більшій, ніж у будь-якій області нашої країни.

Регулярно звітуючи про зроблене в сухому цифровому вигляді, ми чуємо незадоволені «зроблено мало, зроблено не те, що зроблено не там, зроблено не під моїм вікном». Часто чуємо від попередніх керівників області, які коментують в FB під псевдонімами.

Все ж, кожен з живучих нині швидко звикає до хорошого і набуває звичку вимагати від представників влади, яких він може тэгнуть в FB, того, про що ще п’ять років тому не міг навіть мріяти.

Радує інше.

Технократи завжди доводять до розуму кинуте на півдорозі стабільними і послідовними. Вислуховуючи при цьому в процесі один мільйон рад, як і що їм правильно робити і чому.

Саму «об’їзну» ми починаємо добудовувати вже навесні наступного року. Половина від суми, потрібної для добудови другої черги до Південного Мосту областю вже отримана. Перевіряється і вивіряється вся технічна документація, потім торги, переможець і навесні старт робіт на ній.

І вже звичні чергові дитячі садки, школи, медіатеки, ресурсні кімнати, стадіони, парки, лікарні і ЦНАПы ми будуємо, реконструюємо і капітально ремонтуємо у наступному році, як і в цьому.

Підозрюю, що це все одно не зменшить кількість незадоволених, але точно створить ще додаткових робочих місць для тих, кому краще і зрозуміліше працювати, проектувати і будувати, змінюючи середовище навколо себе, ніж нити і ностальгувати за кпрс», — написав він.

Добавить комментарий

Related Posts

В Україні підбили підсумки автопродажів у вересніВ Україні підбили підсумки автопродажів у вересні

Вересень нинішнього року став рекордним з позицій ринку нових автомобілів: обсяги їх продажів досягли 7,8 тис., що більш, ніж на третину перевищує аналогічний показник минулого року. Крім того, досягнуті показники

Що потрібно знати водіям про нові штрафи за паркуванняЩо потрібно знати водіям про нові штрафи за паркування

З сьогоднішнього дня набув чинності закон, що дає поліції право штрафувати і навіть забирати на евакуаторі автомобілі, без належних підстав припарковані на місцях для осіб з інвалідністю. Як повідомили в

Как выбрать дорожный мотоцикл для города?Как выбрать дорожный мотоцикл для города?

Как выбрать дорожный мотоцикл для города?         Мотоцикл – это сезонный транспорт, но практичный в летнее время. Для тех, кто задействует машину только для поездок на работу