Тест-драйв BMW 640i xDrive GT


Часи, коли для визначення крутизни машини було досить літражу двигуна і кількості циліндрів, безповоротно пішли.

Як розповів глава проекту 6 GT Клаус-Отто Грібель, все зміниться через пару років.

Але і в цю пару років нам буде, чим зайнятися: баварці вирішили навести порядок у своїх індексах і підпорядкувати єдиній доктрині.

Під непарними номерами відтепер продаватимуть лише традиційні моделі: седани, універсали і, в разі «копійки», хетчбеки. А весь можливий «неформат» — купе, кабріолети, купеоподібні седани, кабриолетообразные хетчбеки, седанообразные універсали та інші єнотовидні собаки — оселяться в «парних» серіях. Ось чому «шістка» GT тепер саме «шістка».

І такий статус їй личить більше, ніж попередній! Адже цей гігантський хетчбек дійсно щось середнє між «п’ятіркою» і «сімкою». Колісна база, наприклад, на 105 мм довший, ніж у 5 серії, і в точності збігається з короткою «сімкою» — 3070 міліметрів.

Лінійка двигунів, інтер’єр і обладнання — один в один «пятерочные». Підвіска з пневмобаллонами ззаду — теж від «п’ятірки», правда від тієї, що в кузові універсал.

Добре хоч дизайн не усереднений, а свій власний — і незрівнянно більш гармонійний, ніж у горбатою і толстозадой 5 GT. Начебто ті ж ідеї, але пропорції інші: наприклад, найвища точка даху тепер знаходиться не над головою водія, а на рівні середньої стійки, тому поставу машини вже не хочеться виправляти могилою.

Лінію багажника дизайнери витончено опустили вниз, підтримали невеликим висувним спойлером — і вийшов силует, зліплений майже за всіма канонами жанру «гран туризмо». Ніякої магії, тільки цифри: порівняно з 5 GT тут на 87 міліметрів більше довжини, на 21 мм менше висоти, а торець п’ятої двері знаходиться на 64 мм нижче. І краса! І безрамочные двері.

Втім, на людину, яка скаже, що купив 6 GT виключно за дизайн, оточуючі все одно будуть дивитися косо — тому що машина вийшла гармонійна, але все ж не найпрекрасніша в галактиці. З такими скептиками розмова коротка: їх просто треба запросити на другий ряд. Тому що місця там — прірва!

Навіть трохи більше, ніж у короткобазной «сімці», бо подушка дивана встановлена вище. Але треба розуміти, що мова йде саме про запас місця, а не про розкоші: планшет, масаж, наворочену фонову підсвічування і інші плюшки шукайте в 7 серії, а тут все — плоть від плоті «пятерочное». Тільки дуже просторе.

І не подумайте, ніби «шістка» мітить в ідеальні сімейні автомобілі. Так, при необхідності до кріплень Isofix на другому ряду можна пристебнути три дитячих крісла разом, але 6 GT все ж далека до апогею практичності.

Крім збільшених кишень в задніх дверях, в які поміщаються літрові пляшки, і згадати-то нічого. Ні столиків, ні розеток, ні додаткових речових відсіків тут немає: родина навряд чи буде задоволена. А ось для компанії друзів, які вирішили махнути у велику поїздку по Європі, подібна машина — саме те.

Адже і величезний багажник теж не зовсім про утилітарність. Так, він на сотню літрів більше, ніж у універсала п’ятої серії (610-1800 літрів), але возити тут треба зовсім не шафи, всередині яких холодильники, всередині яких полиці, на яких розсада.

«Трюм» 6 GT — це глибокий плоский пенал, відмінно підходить для дорожніх валіз, лиж і сумок для гольфу. І складається серединка другого ряду якраз в тему.

Загалом, ідеологія «шістки» — це подорожі «на стилі», вчинені групою рівноправних осіб за попередньою змовою. Саме рівноправних: задні пасажири тут не відчувають себе господарями передніх (чай, не «сімка»), але і вперед вони можуть запроситься хіба що для того, щоб посидіти за кермом.

Але варто проситися?

За всіма первинними ознаками — так. Адже те, що зсередини виглядає і відчувається як «п’ятірка», має і їхати так само, вірно? Сидиш, правда, вище — крісла піднято на шість сантиметрів порівняно з седаном, але дисонансу в відчуттях не виникає.

Чого не скажеш про відчуття від 6 GT на ходу. Покладемо, до динаміки єдиною доступною на тесті версії 640i xDrive (трилітрова 340-сильна «шістка» з нової модульної лінійки, восьмиступінчастий «автомат», повний привод) претензій бути не може.

Це настільки ж плавна, як і впевнена в собі машина, майстерно крадущая відчуття швидкості: 5,3 секунди до сотні відмінно видно на спідометрі, але повірити в них важко. І це найбільш правильні настройки для будь-якого «гран туризмо».

Сюди б ще семерочную плавність ходу — і вийшла б справжня мрія мандрівника. Але саме в цьому питанні не все гладко: над хорошою дорогою «шістка» левітірует саме так, як від неї чекаєш, а ось на гострих нерівностях ні-ні, та й пропустить прикрий тичок. Ще й стукнути не забуде. Неголосно, але так, щоб ви почули, і засмутились.

А як же «пневма» по колу? А ось як. Пам’ятайте про задню підвіску від «п’ятірки»-універсала? Вона, звичайно, теж пневматична і п’ятиважельна, але зовсім інша. В ім’я багажника вона набагато компактніша, ніж у 7 серії, і повітря їй потрібен не для комфорту, а для підтримки кліренсу.

До того ж, наші хетчбеки були взуті в опціональні 19-дюймові M-колеса з гумою run-flat, а жорсткі шини ще ніхто не звинувачував в особливому милосердя до пасажирських дупам.

З іншого боку, навіть така «шістка» їде нехай і жорсткіше «сімки», але все ще м’якше «п’ятірки», а в абсолютних величинах це дуже і дуже хороший компроміс. Керованість? Теж десь посередині.

6 GT досить бадьоро реагує на кермо і всіма силами намагається проїжджати віражі з пятерочным азартом, але довге і високе «тіло» так просто не сховаєш. Хетчбек більше крениться, раніше починає сповзати на зовнішню траєкторію. Та й взагалі, ти просто спиною відчуваєш цей довгий «хвіст». І умеряешь запал.

Але засмучуватися не з чого. Якби інженери зуміли досягти заявленої ними ж мети — поєднати комфорт сьомої серії з керованістю п’ятої — не поширити цей успіх на інші моделі було б злочином.

Читайте також: Дизельний тест змужнілого MINI Countryman

А вийшло саме те, що повинно було вийти: «проміжна» машина, якою свого часу була і 5 серія GT.

Добавить комментарий

Related Posts

Как продать машину быстро и выгодноКак продать машину быстро и выгодно

Как продать машину быстро и выгодно?      Каждый автомобилист рано или поздно сталкивается с тем, что ему требуется продать собственное авто. Как правило, первые автомобили покупаются – для обучения.

У Києві на відремонтованих дорогах з’являються нові ями.У Києві на відремонтованих дорогах з’являються нові ями.

Фахівці говорять про неякісних сумішах, а в «Київавтодорі» запевняють: дорогу зіпсували комунальники. Нещодавно відремонтовані дороги у Києві знову вимагають ремонту. На шляхах провалюється асфальт і з’являються нові ями. Мільярди, виділені

Стоит ли покупать запчасти для иномарок через интернетСтоит ли покупать запчасти для иномарок через интернет

тоит ли покупать запчасти для иномарок через интернет Многие автомобилисты Украины предпочитают покупать иномарки. Это обусловлено множеством факторов, начиная от высокой степени надежности и заканчивая повышенной комфортабельностью. Отечественным автомобилям редко